Így lesz a saját ingatlanból kiadható nyaraló

Sokan fontolóra veszik azt a lehetőséget, hogy nyaralás céljára bérbe adják az otthonukat, és így nyereségessé tegyék azokat a hónapokat, amikor amúgy sincs benne senki. Mások direkt úgy vásárolnak lakásokat, hogy a turistáknak adják ki, bár ez lényegesen több befektetéssel jár.

Gyakran előfordul, hogy az emberek nem mernek olyan vállalkozásba kezdeni, amely jelentős jövedelmet biztosíthatna számukra, mert félnek attól, hogy rosszul sül el a dolog.

Nem szabad azonban fél vállról venni, hogy az üdülési piac egyre népszerűbbé válik, és évről évre egyre többen választják ezt a lehetőséget a szállodával szemben, mert kényelmesebb, mert személyesebb élményt nyújt és sokszor olcsóbb is. Akkor vonzó befektetésnek számít? Igen. Lehetséges nyereségessé tenni? Persze, hogy az. Azonban ügyelnie kell arra, hogy az üzlet minden aspektusát összehangoljuk.

Ki kell tűnni a tömegből

Miközben nagy a kereslet az üdülők iránt, nagy a kínálat is, így a mi feladatunk tulajdonosként az lesz, hogy kitűnjünk a tömegből, hogy felhívjuk a potenciális ügyfelek figyelmét. Egy válság után mindig megváltoznak a fogyasztói szokások, és szükség van az innovációra is. Ha ki akarunk tűnni, alkalmazkodjunk a környezethez, és keressünk új turisztikai modelleket (például lassú turizmus, fenntartható turizmus vagy digitális nomádok) a megfelelő emberek vonzása érdekében.

Ha a vendégek tönkre teszik a nyaralók

Ez a legnagyobb félelme sok tulajdonosnak, akik miután átgondolták az előnyöket és hátrányokat a nyaralóbérléssel kapcsolatban, úgy döntenek, hogy nem folytatják az üzletet, nehogy valaki tönkre tegye a tulajdonukat. A valóságban a rossz vendégekről és a szerencsétlen tulajdonosokról hallott rémtörténetek elkerülhetők bizonyos biztonsági gyakorlatok végrehajtásával és olyan vendégekre irányuló marketingkampányok célzásával, akikről úgy érezzük, hogy eleve nem lesznek bajkeverők. Ezen túlmenően érdemes külön biztosítást is kötni.

Muszáj fizetett hirdetést alkalmazni?

Nem. Ha hirdetni akarunk, akkor a legnagyobb szövetségesünk mindig az internet, pontosabban a közösségi hálózatok, amelyek többsége teljesen ingyenes. A Facebook lesz az, amellyel a legnagyobb közönséget érhetjük el, ha létrehozunk egy oldalt a vállalkozásnak, és hozzáadunk egy foglalás gombot. Másrészt az Instagramot használhatjuk arra is, hogy vizuálisan eladjuk az ingatlant.

Sok olyan oldal van, például az Airbnb, amely jutalékot számít fel a náluk történő hirdetésért, de vannak olyanok is, amelyek nem számítanak fel díjat, amíg meg nem érkezik a foglalás. Ha el akarjuk kerülni ezeket a díjakat, akkor hozzunk létre saját weboldalt, hogy mi hirdessük a házat vagy a lakást.

Kerüljük el a tipikus hibákat

Az Lodgify összeállította a leggyakoribb hibákat, amik könnyen elkerülhetőek. Szerintük nagyon fontos, hogy ne legyen se túl drága, se túl olcsó az ingatlan. Érdemes minőségi képeket készíteni, hiszen egy kép többet mond ezer szónál. Jó, ha elolvassuk a többi felhasználó kommentjeit, hogy megismerjük az emberek igényeit. Ezután merüljünk el a helyi törvényekben is, és mindig költsünk többet egy jó biztosításra.

Megosztás

Hasonló Bejegyzések

Ha utazást tervezünk, nem mindegy, hogy mi kerül a bőröndbe

2022. július 25.|

Az utazások megszervezésénél a legidőigényesebb dolog a bőröndök bepakolása. Át kell gondolnunk, hogy mit fogunk vinni, bár még így is el szoktunk felejteni ezt-azt. Emiatt nagyon hatékony egy listát készíteni, amit az utazás előtt bármikor

Digitális nomádnak készül: világgá menne Danny Blue

2022. június 15.|

Világgá menne Danny Blue. A mentalista csak egy laptopot vinne magával az útra, azt is zölden. Hosszú útra indulna Danny Blue, hogy új élményeket szerezzen, amelyek által később akár a műsorát is bővítheti.

Görögország a favorit, Bulgáriába alig megy valaki nyaralni

2022. június 15.|

5-12 százalékkal emelkedtek az árak az utazási irodáknál. Az infláció, az euróárfolyam drasztikus emelkedése és az elszálló üzemanyagárak következtében alaphangon 5-15 százalékkal drágulhat idén a magyar turisták nyaralása.